logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۳۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای شهر زنجان خبر داد:

راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس در شهر زنجان

راه‌اندازی-خطوط-مینی‌بوس-در-شهر-زنجان
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای شهر زنجان از راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس درون شهری در پنج مسیر خبر داد و گفت: کرایه در نظر گرفته شده ۳ هزار تومان و صرفا کارتی خواهد بود.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از راه‌اندازی خطوط مینی‌بوس درون شهری در پنج مسیر خبر داد و اظهار داشت: این پنج دستگاه مسیرهای کوی‌فرهنگ_پایانه سبزه‌میدان، ثمین_پایانه سبزه‌میدان، الیهه(۱)_پایانه سبزه‌میدان، شهرک غرب_پایانه ارتش، کارمندان_دلجویی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کرایه در نظر گرفته شده ۳ هزار تومان و صرفا کارتی خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای شهر زنجان در ادامه، گفت: چهارم آبان ماه جاری رونمایی و ورود ۱۰ دستگاه مینی‌بوس به شهر زنجان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این مینی‌بوس‌ها که ۱۸ نفره هستند در راستای افزایش تعداد و ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی وارد چرخه مسافربری شهر شدند، خاطر‌نشان کرد: تا پایان آبان ماه جاری نیز ۲۶ دستگاه دیگر وارد ناوگان حمل و نقل شهر شود.

نجفی با اشاره به اینکه همچنین ۲۳ دستگاه ون، ۶ دستگاه اتوبوس نیز به ناوگان حمل و نقل شهر اضافه شد، اذعان کرد: سال گذشته ۴۱ دستگاه اتوبوس با خرید ۱۸ اتوبوس از یک شرکت و ۲۳ اتوبوس از یک شرکت خودروساز دیگر وارد ناوگان حمل و نقل شهری شد. 

وی بیان کرد: با اضافه شدن این خودروها جان تازه‌ای در سیستم حمل و نقل شهری دمیده شده است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴